STARTSCHEMANGRUPPTRÄNINGBARNPRISER/ANMÄLANLEDAREFÖRENINGENFAQKONTAKTA OSS
Välkommen att träna tillsammans med oss i Sommar! Roligt, Gratis, Nära och riktigt bra träning!

VECKA 25 – GRATIS SOMMARTRÄNING 
Måndag 21/6
 
18:00-19:00
Tabattle 
Lillemor/Sara 

18:00-19:00
Gympa!
Finnsta konstgräsplan
Anna

Tisdag 22/6 
18:00-19:00
Gympa!
Lillsjöskolans grusplan
Lillemor

Onsdag 23/6
18:00-19:00
Tabata
Finnsta konstgräsplan
Anna

Lördag 26/6 
10:00-11:00
Yoga
Finnstaskolans konstgräsplan
Andrea

VECKA 26 – GRATIS SOMMARTRÄNING 
Måndag 28/6 

18:00-19:00
Gympa! 
Lillsjöskolan 
Lillemor 

Tisdag 29/6 
18:00-19:00
Tabata 
Finnsta konstgräsplan
Anna

Onsdag 30/6 
18:00-19:00
Cirkelfys 
Lillsjöskolan 
Lotta 

Torsdag 1/7

18:00-19:00
Gympa!
Finnsta konstgräsplan
Anna

Fredag 2/7
17:00-18:00
EFIT 
Kungsängen IP, läktaren 
Micke 

Lördag 3/7
10:00-11:00
Yoga
Finnstaskolans konstgräsplan
Andrea

Vi visar två veckorsschema åt gången och presenterar även schemat veckovis på Facebook & Instagram under sommarveckorna! 
Dubbelkolla gärna här på hemsidan innan du drar iväg till passet utifall att det blivit sena ändringar.

//GYMMIX UPPLANDS-BRO
Dagens pass
Barngympa
Samarbeten
GYMMIX UPPLANDS-BRO X BOOTCAMP
Inlagd 2020-08-21

6 VECKORS UTMANING

BOOTCAMP med Annika och Kattis!

2 dagar i vecka i 6 veckor - Start vecka 35

BootCamp kommer från USA och är namnet på en del av den träning som män och kvinnor genomgår i marinen, armén etc. Den del som kallas BootCamp är den slutgiltiga prövningen. De som klarar av BootCamp (kommer ifrån det engelska ordet boot = stövel, känga) får sin examen.

Övningarna i passet kommer ifrån den riktiga BootCamp-träningen och är kraftfulla, energiska, krävande, utmanande och tuffa men samtidigt basövningar som alla klarar av.  Den mentala delen är stor i BootCamp. Det gäller att hela tiden utmana sig själv och inte ge upp. Gruppsamhörigheten är en annan stor del. Du tävlar mot dig själv och peppar övriga deltagare och lämnar ingen i sticket. Passet kan anpassas efter egen förmåga och passar därför alla så länge du är inställd på att vi tränar på underlag som finns utomhus och övningarna utförs både ståendes och liggandes på marken.

Vi har lagt upp passen på två dagar i veckan, ett pass med fokus på kondition och ett pass med fokus styrka. Vi kommer att köra utomhus i ALLA väder. Du ska därför till träningen ha med dig/på dig:

Oömma kläder 

Handskar

Två mindre vikter (det fungerar jättebra med två petflaskor fyllda vatten eller sand)

Extra mycket vatten att dricka 

Om du vill kan du även ha med dig:

Träningsmatta 

Hopprep/rep som kan fungera som hopprep

Tisdagar 18:30-19:30  Lilljsjön badplats övre parkering
Lördagar 9:30-10:30  Lillsön badplats stranden 

Hjärtligt välkomna!

Tillbaka
Webbportalen producerad av Loominize Media 2018