STARTSCHEMANGRUPPTRÄNINGBARNPRISER/ANMÄLANLEDAREFÖRENINGENFAQKONTAKTA OSS
INSTÄLLD YINYOGA 20/9

Yingogan kl 19:00-20:30 är tyvärr inställd idag 20/9 pga sjukdom! 

Välkommen att testa Yoga med Andrea i Härneviskolan, Bro kl 18:00, eller något ab våra andra pass vi har ikväll! 
 

//Informationsansvarig
Dagens pass
16:30-18:00
HIIT Styrka/Cardio/ Rörlighet
Besökare förra passet: 26st
Plats: Bro, Härneviskolans Idrottshall
Ledare: Micke S.
18:00-19:00
Yoga
Besökare förra passet: 10st
Plats: Bro, Härneviskolans Idrottshall
Ledare: Andrea B.
18:00-19:00
Gympa Classic
Besökare förra passet: 15st
Plats: Kungsängen, Lillsjöskolans gymnastiksal
Ledare: Maria R.
19:00-20:30
Yinyoga
Besökare förra passet: 10st
Plats: Kungsängen, G:a Ekhammarskolan, Danssalen
Ledare: Ewa H.
Ändring: Obs! Passet är tyvärr inställt pga av sjukdom!
Barngympa
14:00-14:50
Bamsegympa - Ålder ca 4 år
Plats: Bro, Tjustaskolan
Ledare: Lilli N.
Samarbeten
GYMMIX UPPLANDS-BRO X BOOTCAMP
Inlagd 2020-08-21

6 VECKORS UTMANING

BOOTCAMP med Annika och Kattis!

2 dagar i vecka i 6 veckor - Start vecka 35

BootCamp kommer från USA och är namnet på en del av den träning som män och kvinnor genomgår i marinen, armén etc. Den del som kallas BootCamp är den slutgiltiga prövningen. De som klarar av BootCamp (kommer ifrån det engelska ordet boot = stövel, känga) får sin examen.

Övningarna i passet kommer ifrån den riktiga BootCamp-träningen och är kraftfulla, energiska, krävande, utmanande och tuffa men samtidigt basövningar som alla klarar av.  Den mentala delen är stor i BootCamp. Det gäller att hela tiden utmana sig själv och inte ge upp. Gruppsamhörigheten är en annan stor del. Du tävlar mot dig själv och peppar övriga deltagare och lämnar ingen i sticket. Passet kan anpassas efter egen förmåga och passar därför alla så länge du är inställd på att vi tränar på underlag som finns utomhus och övningarna utförs både ståendes och liggandes på marken.

Vi har lagt upp passen på två dagar i veckan, ett pass med fokus på kondition och ett pass med fokus styrka. Vi kommer att köra utomhus i ALLA väder. Du ska därför till träningen ha med dig/på dig:

Oömma kläder 

Handskar

Två mindre vikter (det fungerar jättebra med två petflaskor fyllda vatten eller sand)

Extra mycket vatten att dricka 

Om du vill kan du även ha med dig:

Träningsmatta 

Hopprep/rep som kan fungera som hopprep

Tisdagar 18:30-19:30  Lilljsjön badplats övre parkering
Lördagar 9:30-10:30  Lillsön badplats stranden 

Hjärtligt välkomna!

Tillbaka
Webbportalen producerad av Loominize Media 2018