StartSchemaGruppträningBarnLedareBörja Träna / PriserFöreningenKontakta Oss
After Work
As(s) you like
Bootycore X-tra allt
Cirkelfys
EFIT
Gympa Basic
Gympa Classic
Gympa intense
HIIT Core
HIIT Styrka och rörlighet
HIIT Styrka/Cardio/Rörlighet
Mammaträning
Moowy
Puls
Qigong
Seniorgympa
Seniorstyrka
Skivstång Puls
Spinning (Max 24st)
Spinning Puls (Max 24st)
Tabata
Yinyoga
Yoga
Zumba
Träningsformer
Mammaträning
Mammaträningen riktar sig framförallt till dig som vill stärka upp kroppen från grunden efter en graviditet. Vi jobbar med rörlighet, styrka och stabilitet med hjälp av den egna kroppsvikten.

Passet kan anpassas efter egen förmåga för att följa din utveckling. Det rekommenderas att efterkontroll hos läkare eller mödravård är genomförd innan du börjar träna. Ditt barn är givetvis välkommen med på träningen - så länge hen är frisk och under din uppsikt. Passet passar även bra för dig som av annan anledning är i behov av att på ett skonsamt och uppbyggande sätt komma igång med träning.

Ta gärna med egen träningsmatta!
Musiklistor för
Kajsa L.'s Mammaträning -lista
Webbportalen producerad av Loominize Media 2015