Start
Integritetspolicy
Gruppträning
Barnverksamhet
Ledare
Styrelsen
Kalender / Events
Hallar & Lokaler
Börja Träna / Priser
Ordningsregler
Föreningen
Kontakta Oss
Pratbubblan
Dagens pass
Barngympa
Träningsformer
Mammaträning
Mammaträningen riktar sig framförallt till dig som vill stärka upp kroppen från grunden efter en graviditet. Vi jobbar med rörlighet, styrka och stabilitet med hjälp av den egna kroppsvikten.

Passet kan anpassas efter egen förmåga för att följa din utveckling. Det rekommenderas att efterkontroll hos läkare eller mödravård är genomförd innan du börjar träna. Ditt barn är givetvis välkommen med på träningen - så länge hen är frisk och under din uppsikt. Passet passar även bra för dig som av annan anledning är i behov av att på ett skonsamt och uppbyggande sätt komma igång med träning.

Ta gärna med egen träningsmatta!
Musiklistor för
Kajsa L.'s Mammaträning -lista
Pratbubblan
Postad 2018-07-16 12:40:11
Kattis - informationsansvarig skriver:
Bilden som refereras till i föregående inlägg är bilden som finns i dagens publicerade facebook-inl... Läs mer!
Samarbeten
Webbportalen producerad av Loominize Media 2015