StartSchemaGruppträningBarnLedareBörja Träna / PriserFöreningenKontakta Oss
After Work
As(s) you like
Bootycore X-tra allt
Cirkelfys
EFIT
Gympa Basic
Gympa Classic
Gympa intense
HIIT Core
HIIT Styrka och rörlighet
HIIT Styrka/Cardio/Rörlighet
Mammaträning
Moowy
Puls
Qigong
Seniorgympa
Seniorstyrka
Skivstång Puls
Spinning (Max 24st)
Spinning Puls (Max 24st)
Tabata
Yinyoga
Yoga
Zumba
Träningsformer
HIIT Styrka och rörlighet
Gymmix HIIT är ett tufft och fartfyllt gruppträningspass som passar alla som vill ha ut så mycket som möjligt av träningen på kortast möjliga tid! HIIT finns med olika inriktningar, t ex HIIT Core, HIIT Styrka, HIIT Cardio m fl. Passen sker i intervallform där du jobbar i 45 sekunder och vilar i 15 sekunder. Övningarna är funktionella och involverar stora muskelgrupper såväl som små stabiliserande muskler.

Detta pass har fokus på styrketräning för hela kroppen. Efter uppvärmning jobbar vi i enligt HIIT-modellen (45 sekunder arbete, 15 sekunder vila). Vi använder oss i vissa övningar av redskap som stepbräda, skivstång, viktplattor och hantlar medan andra övningar utförs med den egna kroppen som belastning. Passet innehåller även några tabataintervaller (20 sekunder arbete, 10 sekunder vila) och en del för ökad rörlighet.
Musiklistor för
Webbportalen producerad av Loominize Media 2015